perjantai 6. helmikuuta 2015

Puoli vuotta sitten tämä oli hassu unelma

Puoli vuotta sitten teimme viinipäissämme päätösen: "Me muutamme yhteen".
Hauska idea se olikin, mutta ei niinkään tuntunut siltä, että oikeasti se tapahtuisi. Pikkuhiljaa asiasta tuli unelma ja sen jälkeen yksi elämän raskaimmista tehtävistä. Kämpän saaminen nimittäin ei ole mikään maailman helpoin tehtävä. En halua edes tietää, kuinka monta litraa olen kyyneleitä tämän takia vuodattanut, mutta kaikki on ollut sen arvoista.


Alkuun pitää selventää pari faktaa, joista on tullut useita kysymyksiä.
"Oletteko yhdessä?" Ei, emme ole yhdessä. Olemme parhaimpia ystäviä. Minä seurustelen ja Maiju elää villiä sinkkuelämää.
"Miksi et muuttanut Konstan kanssa?" Voin luvata, että olen vastannut tähän yli 50 kertaa. Konsta asuu järvenpäässä eli samalla paikkakunnalla, kuin koulumme. Minä en aio muuttaa järvenpäähän ever. Siinä ei olisi mitään järkeä, että Konsta muuttaisi helsinkiin kanssani ilman minkäänlaista työtä tai muita säännöllisiä tuloja. Sitä paitsi olen tullut tulokseen, että en halua asua kumppanini kanssa yhdessä (ainakaan vielä), koska se ei mielestäni vain yksinkertaisesti toimi. Koitettu on.




En osaa sanoilla selittää, kuinka paljon rakastan kävellä kotiin, avata uusilla avaimilla kotioven, istua vain hiljaa keittiön pöydässä tai kävellä ympäri taloa. Meidän koti on maailman kaunein. Mun kämppis on ihana. Tämä helsingin kaupunginosa on unelma.
Elämä on tällä hetkellä hyvin.

5min sitten isäni luona asuva koirani, joka tosiaan ei ole enää koirani, mutta alunperin kyllä, lähti taivaaseen. Kyllä siitä itku tuli, mutta hänellä on parempi näin. Lilo oli hieno koira.



Yritän pitää tätä vaalenpunaista elämääni yllä, koska se tuntuu helvetin hyvältä. Olen myös päättänyt etten enää stressaa, se on turhaa ja asioista selviää ilman stressiä.
Tästä blogista ei tuli hirveää "elämä on niin täydellistä lifestyle paskaa", vaan aijon kertoa jos vituttaa tai jos elämä menee päin persettä.

Olen kipeä, joten menen nukkumaan.











12 kommenttia:

  1. Onnee uuteen kotiin, se että kotona viihtyy ja on hyvä olla on tärkeää!

    VastaaPoista
  2. Kivaa, kun kirjoitat taas pitkästä aikaa :)

    VastaaPoista
  3. Ootte niin ihania ;__; Onnea uuteen kotiin <3 Tosi kiva blogi ^>^

    VastaaPoista
  4. onko verho sun sukunimi oikeesti?

    VastaaPoista
  5. Tyttö! Sä oot hauska! Tsekkasin tubesta sun videoita, ja tirskuin sun heinätukalle.. koska, i feel you= mulla kävi sama tosin mun tukka irtos päältä..T.Kasari

    VastaaPoista
  6. onnee uuteen kotiin! oon miettiny jo hetken aikaa, et miten sun hiukset on niin lyhyet? kävitkö kampaajalla leikkaamassa/leikkasitko ite vai onko tosiaan niin huonossa kunnossa, että katkenneet itsestään? :o oot superihana<3

    VastaaPoista
  7. Oot kyl paras! Onnea uuteen kotiin:--)

    VastaaPoista
  8. Miten en oo aiemmin huomannu sun blogia? Mut onnea uuteen kotiin :)

    VastaaPoista
  9. Tykkäsin tästä tekstistä todella paljon, varsinkin toi viimeinen kappale kolahti. Kaikkee hyvää sulle Veronica!

    VastaaPoista
  10. Sinulla on tosi ihana blogi ja teet kivoja videoita! Kysyisin, että mitä laittaa asuntohakemuksen bruttotulo kohtaan jos ei käy töissä normaalia 5x/vko vaan tekee esim. muutaman vuoron viikossa ja palkka vaihtelee kuukausittain?
    Toivottavasti osaat vastata :)

    VastaaPoista